
Хранителният продукт е с високо качество, но не се предлага в магазините - прочетете защо:
Невероятно, но факт. През 2015 г. Фолксваген е продал повече наденички, отколкото автомобили, съобщи NBC News, цитирана от Клуб Z.
Малцина знаят, че от 1973 г. автогигантът произвежда вурстчета със своя бранд в собствен цех в завода си за автомобили във Волфсбург.
На етикета и обвивката им даже пише и "Оригинална част "Фолксваген". От тези наденички през 2015 г. са продадени 7,2 млн. броя при 5,82 млн. коли с емблемата "Фау Ве".
Традиционните вурстчета на "Фолксваген" се правят от свинско месо в два размера, като са с намалено съдържание на мазнина. Но освен тях има и вегетариански вариант, който е без месо.
Освен наденичките компанията призвежда и кетчуп със своята марка.
Но наденичките и кетчупът се продават само в ресторантите за служителите на компанията, така че не могат да се намерят в магазините. Което е жалко - качеството им е изключително високо и неслучайно са влезли като експонат в Берлинския музей на вурста.